Supermarkt DEEN uitgeroepen tot klantvriendelijkste van Nederland

Bergenaar Joost Deen, directeur Marketing & Formule DEEN supermarkten is blij met deze waardering

Supermarkt DEEN uitgeroepen tot klantvriendelijkste van Nederland

Consumenten vinden de supermarktketen DEEN de klantvriendelijkste supermarkt van Nederland. Dit blijkt uit het grootste onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland. Het is de eerste keer dat DEEN deze prijs wint. In totaal doen zo’n 7500 consumenten mee en die zorgen voor ongeveer 50.000 waarderingen voor 350 bedrijven in 9 branches.
Voor de titel Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland kunnen organisaties zich niet aanmelden of klanten laten stemmen; ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee.

Winnaar in de branche supermarkt
DEEN is de winnaar in de branche supermarkt. Klanten beoordelen de klantvriendelijkheid bij DEEN gemiddeld met een 8,1. Daarmee staat DEEN in de branche supermarkten op de eerste plaats en in het overall klassement van klantvriendelijkste bedrijven van Nederland op een prachtige elfde plaats.

Joost Deen (links op de foto), directeur  Marketing & Formule DEEN supermarkten, is blij met deze waardering. “Dit is wel waar we het voor doen. De waardering van onze klanten. Deze prijs laat zien dat oprechte betrokkenheid en persoonlijke aandacht heel belangrijk zijn. Dát zijn de drijfveren van een goede supermarkt. Dit is een enorm mooie prijs en een erkenning voor alle DEEN-medewerkers die zich iedere dag inspannen om te zorgen dat onze klanten op een prettige manier hun boodschappen kunnen doen.”

Oorkonde
De oorkonde die bij deze prijs hoort, is door het bureau MarketResponse uitgereikt aan Joost Deen en Anja Ippel (coördinator klantenservice).

7 gouden regels
De verkiezing wordt opgehangen aan de zeven gouden regels van MarketResponse: wees beschikbaar voor de klant, maak je belofte uit de reclame waar, val de klant niet onnodig lastig, doe niet moeilijk over formaliteiten, geef je fouten toe en los ze op, wees oprecht betrokken en heb oog voor mens en maatschappij. “Deze basisprincipes zitten verweven in de DNA van DEEN en haar medewerkers. Alle winkels en medewerkers hebben een grote binding met de klant en de buurt waarin zij zijn gevestigd.”

Klik op de foto voor een uitvergroting.

Bron: https://onswestfriesland.nl