Advertorial: ontzorgen van met name de wat oudere particuliere computergebruiker (50+)

Wij stellen gemak en rust voor onze relaties voorop en hebben onze services dan ook zo ingericht dat wij 95% van de ondersteuning telefonisch en/of remote kunnen uitvoeren

Advertorial: ontzorgen van met name de wat oudere particuliere computergebruiker (50+)

Wij hebben ons volledig gefocust op ontzorgen van met name de wat oudere particuliere computergebruiker (50+). Een doelgroep die niet zit te wachten op een snelle onervaren student aan huis maar op een ervaren computerspecialist die rust uitstraalt en hem/haar snel op het gemak kan stellen bij computervraagstukken. Wij werken daarom ook heel persoonlijk samen met onze relaties. Het lijkt hier soms wel op één grote familie… Onze doelgroep wil snel en vooral goed geholpen worden en begrijpt ook dat aan service van dit niveau een prijskaartje hangt. Onze relaties zijn meestal ook relaties voor het leven. Vertrouwen speelt hierbij een hele grote rol.

Onze werkwijze:
Wij stellen gemak en rust voor onze relaties voorop en hebben onze services dan ook zo ingericht dat wij 95% van de ondersteuning telefonisch en/of remote kunnen uitvoeren. Relatie belt ons, probleem wordt besproken en we nemen indien mogelijk meteen de computer van de relatie over om op afstand het probleem op te lossen. Uiteraard is voorkomen beter dan genezen en daarom maken wij gebruik van een geavanceerde RMM software-oplossing. Hiermee houden wij de hardware van onze relaties proactief in de gaten en bij een dreigend probleem worden wij volautomatisch gewaarschuwd en kunnen wij tot actie overgaan nog voordat de relatie problemen ondervindt. Een unieke service waarvan ik durf te zeggen dat niemand deze in onze regio aanbiedt. De diensten die wij leveren zijn van algehele hoge kwaliteit. Een relatie hoeft zich bij ons nooit te schamen voor zijn/haar onkunde, hoe klein en simpel het probleem ook lijkt te zijn.

Ons verdienmodel:
Onze klanten sluiten een onderhoudsabonnement bij ons af waarmee zij zich verzekeren van hulp. Eenmaal per jaar krijgt de computer een grote APK beurt waardoor de kans op problemen zoveel als mogelijk wordt vermeden. Wij werken uitsluitend voor relaties mét een onderhoudsabonnement. Wij doen geen Apple maar alleen computers met een Microsoft besturingssysteem.

Naast onze ondersteuningsmogelijkheden verkopen wij ook hardware (PC’s, notebooks, printers etc.) en bieden wij online back-up en antivirusabonnementen aan.

Mocht de computer van een relatie aan vervanging toe zijn dan ontzorgen wij deze relatie van A tot Z. Wij zetten mail, programmatuur en data allemaal over van de oude naar de nieuwe computer en installeren de nieuwe computer weer op klantlocatie inclusief een toelichting.

Klik hier voor meer info.